Åben Læsekreds Skibby.
Her har du mulighed for at diskutere din læseoplevelse med andre og bibliotekaren Marianne.
Èn person: Gratis

Kommende arrangementer

Åben Læsekreds Skibby.
07 oktober 2024

Åben Læsekreds i Skibby

Oktober måneds bog er forfatterens originale bud på moderne molbohistorier. Rasmus Theissen er opvokset på Mols, og romanen tager udgangspunkt i området. Det unge par Viktor og Monika bor sammen med deres datter. Det regner på Mols. Konstant. Regnen får det værste frem i menneskerne. Også i Viktor og Monika. Fortiden møder nutiden og fremtiden. En historie om fortielser og løgne i fortid og nutid.

Skibby Bibliotek

Åben Læsekreds i Skibby

Du skal gerne have læst eller lyttet til bogen, men ellers kræver det ingen forberedelse.

Der vil være kaffe/the og lidt snacks imens vi snakker om månedens bog.

Der vil stå 10 eksemplarer af månedens bog ved reservationshylden på Skibby Bibliotek.

Bøgerne er allerede udlånt til læsekredsen, så det er efter ”først til mølle-princippet”. Deltagelse er gratis.

Efterårets Læsekreds i Skibby vil læse:

2. september: Eva Menasse - Dunkelblum.

7. oktober: Rasmus Theissen - Molbohistorier.

4. november: Yoko Tawada - Udsendingen.

2. december: Olga Tokarczuk - Bizarre Fortællinger.