Jægerspris Bibliotek

Møllevej 100
3630 Jægerspris

Foto af Jægerspris Biblioteks røde indgangsparti.

Jægerspris Bibliotek er beliggende ved siden af Jægerspris Hallen, tæt på Draaby Kirke og fire minutter fra Jægerspris Genbrugsplads. Biblioteket er både folkebibliotek og skolebibliotek for området.

Udenfor den betjente åbningstid kan du lukke dig selv ind ved hjælp af dit sundhedskort.

Parkering og tilgængelighed

Indkørsel i bil skal ske via Møllevej nr. 90.

Biblioteket råder over en del parkeringspladser, hvoraf to er handicapparkeringspladser. Gode adgangsforhold for kørestolsbrugere.

WI-FI

Du skal opgive navn og telefonnummer for at logge på bibliotekets Wi-Fi og du skal have en mobiltelefon. Netværket hedder F-GUEST. Du får en kode via SMS.

Hvordan kommer jeg ind på Jægerspris Bibliotek?

Du skanner dit sundhedskort eller lånerkort ved kortlæseren, der er placeret ved indgangen til biblioteket.
Derefter taster du din pinkode. Når døren går op kan du komme ind i foyeren. Her skal du igen skanne kortet i kortlæseren ved døren ind til biblioteket og derefter taster du igen din pinkode på tastaturet for at kunne komme ind på selve biblioteket.

Firkantet tastaturboks.