Bolt action på biblioteket - demoborde

små legetøjssoldater.
Kom og oplev figurspillet ”Bolt Action” - et figurspil, hvor man udkæmper slag fra anden verdenskrig med miniaturer. Vores frivillige viser spillet frem med store slag, men står også klar til at instruere, så du og en ven kan prøve kræfter med spillet i lille format.
1. sal
I samarbejde med
Frederikssund Figurspilsfestival

Jernbanegade 24
3600 Frederikssund
Danmark

Frederikssund Bibliotekerne inviterer i efterårsferien til showcase og demospil med miniaturespillet ”Bolt Action”, hvor man udkæmper slag fra anden verdenskrig med miniaturer.

Du får både muligheden for at se vores frivillige udkæmpe store slag, som viser hvordan spillet foregår, men du kan også selv prøve kræfter med spillet i små kampe, som de frivillige hjælper jer med.

Det er gratis at deltage og der er to personer, som kan prøve spillet ad gangen.

Arrangementerne er en del af Frederikssund Figurspilsfestival. Læs mere om festivalen på https://www.figurspilsfestival.com/

Tjek bibliotekets hjemmeside for flere spændende brætspils-arrangementer.

Hvis du har nogen spørgsmål til Bolt Action på Biblioteket, er du velkommen til at kontakte kulturformidler Dennis Odgaard på tlf. 21 63 29 62 (hverdage mellem 9:00-15:00).